Summuti väliskest ja ots on valmistatud käsitsi laotud süsinikkiust ning sisemus ja leegitorud kõrgkvaliteetsest roostevabast terasest. Tulemuseks on võidusõidule orienteeritud väljalaskesüsteem, mis on 66,1% (7,4 kg) kergem kui originaal. Maksimaalne jõudlus saavutatakse erineva väljalaskesüsteemi konfiguratsiooni tõttu, mis suurendab jõudluse näitajaid kõikidel pööretel, mis on kõrgemad kui 5000rpm. Dünopingis on võimsuse ja pöördemendi paranemist registreeritud vastavalt +7,2 kW (9,8 hj) 14 600 rpm juures ja +5,0 Nm 6400 rpm juures. Stiilne välimus on saavutatud eelsummuti eemaldamisega. Selle kompenseerimiseks on väljalaskesüsteemil kaks lambda-andurit. Väljalaskesüsteemi heli on unikaalne ja sügav. Süsteem on "plug-and-play" paigaldusega, mis ei nõua aju ümber programmeerimist, kuid parima tulemuse saavutamiseks on see siiski soovitatav.