Summuti ja ühendustoru on valmistatud kvaliteetsest roostevabast terasest ning see on kaetud käsitsi valmistatud süsinikkiuga (carbon). Titaanist summuti ots on põhjalikult viimistletud ning lisab veelgi eksklusiivset välimust. Satandardsummutiga võrreldes on see 45,6% (1,8 kg) kergem. Võimsus ja pöördemoment on paranenud, eriti keskmistel ja kõrgetel pööretel, vastavalt 0,5 kW (0,7 hj) 5250 p/min juures ja 0,6 Nm 5300 p/min juures, võrreldes standardsummutiga varustatud Honda CB750 Hornet'iga ja mida testiti Akrapoviči dünopingis. See on EC/ECE tüübikinnitusega Euro 5 süsteem, mille jaoks ei ole vaja ECU ümber programmeerimist - lihtsalt plug-and-play paigaldus. See pakub sügavat, sportlikku ja erksat Akrapoviči heli ning on täielikult ühilduv Honda originaalsete pehmetega küljekohvritega.